Philips DS7550

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DS7550 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

bibisnoes 05-11-2013
Geschreven voor: Philips DS7550

ben heel tevreden.voor dat geld bij kijkshop 64 euro geen miskoop.mooi geluid,heel mooi en degelijk uitstraling.zit ook nog een tasje erbij om hem mee te nemen.

Robert19720202 28-08-2011
Geschreven voor: Philips DS7550

Ik heb dit apparaat een paar weken en hij stoort al. De linkerzijde laat een irritante ruis horen alsof de speaker opgeblazen is. Tevens is de aansluiting lastig. Het omhulsel is mooi en sterk. Maar ja weer een Philips en dus kwaliteitsproblemen

Iphoneuser 16-06-2011

Ik heb deze gekocht voor mijn Iphone4
Schitterend en vol geluid. Gaat een hele avond mee op de accu.De Fideo app biedt extra mogelijkheden.

beemsterman 05-05-2011
Geschreven voor: Philips DS7550

Het is een prima oplossing om onderweg of naast je bed extra te kunnen genieten van de muziek of streams uit je iphone.
Ik luister zelf ook graag naar radioprogramma's met veel gesproken woord. Dan merk je dat de bas - ook zonder de basversterking - aardig aanwezig is.
De knopjes zijn wat 'pietepeuterig' en niet altijd blindelings met 1 hand te bedienen.
De bijbehorende app is aardig maar er zijn soortgelijke oplossingen (waaronder iHome) die beter zijn.

fresshhh 15-02-2011
Geschreven voor: Philips DS7550

Ik heb deze docking station nu een paar maanden en hij klinkt nog steeds heerlijk.
via ING rentenpunten bestellen scheelt de helft van de prijs: ik heb 'm bestelt voor 72.50! (plus wat punten maar die krijg je toch in overvloed)
Ik raad hem aan als u zoekt naar een handzame, kwalitatief uitmuntende dockingstation.
150 euro zou ik er echter niet voor over hebben..

gr
Laurens

roger145 14-01-2011
Geschreven voor: Philips DS7550

ik heb voor deze gekozen vanwege de goede prijs/prestatie verhouding. Het geluid bevalt met zeer goed en icm de ingebouwde Lion batterij is hij eenvoudig overal te plaatsen

JD_11-8 04-07-2010
Geschreven voor: Philips DS7550

Heb deze Philips gisteren gekocht, en ik ben er blij mee.
Ik heb eerst een Logitch pure fi anywhere gehad, maar die heb ik verkocht.
Deze is kleiner, mooier en heeft een voller geluid. Hij gaat alleen iets minder hard, maar het is nog steeds meer dan genoeg.
De aansluiting voor de ipod is flexibel, zodat alle ipods er in passen, dus je hebt geen gezeur meer met die plastic-pasvormpjes.
Je krijgt er zo'n aux-kabeltje bij, en het geluid via het kabeltje is ook goed.
Ik hoop dat hij ook duurzaam is, maar hij ziet er in ieder geval stevig uit.